assalammualaikum, hai welcome to my blog Aien Owner. Do youu folllow, i will follow you back. Thanks bace story saya yang tak seberapee ini ") SEKIAN ---,---

Sunday 19 May 2013

KYRA, ILOVEYOUUUU :*



Assalammualaikummm semua ? How are youu? finee? k saya nak cerita pasal kawan saya yang saya sayang gila gilaaaa :) Nama dia NUR SHAKIRAH BINTI MOHD SALEH. panggil dia kyraa. dia dah berpunya dah :* Hahahahaa, k aku kenal diaa start darjah 3 kitorang samee kelas. Heeee, dah 8 tahunn kitorang kenal. lame kan? semua kenangan pahit and kenangan manis kitorang lalu bersameee. kadang kadangg, kyraa cerita jugak masalah dia dekat akuuu. kesian diaa weh, tapi aku taknak ceritaa masalah dia dekat dalam niih. sebab aku dah janji taknak cerita dekat sape sape punn :) dia suka buat lawak, dia kelakar, tapi kan dalam gelak ketawa diaaa, diaa mesti ada pendam sesuatuuuu maksud aku, segi luaran diaa just gelak ketawa and semuanyaa. tapi dalam hati? sape tahuu kannn? kyraaa, kauu nak tahuu tak?kadang kadang, aku tengok kau gelak tapi aku tengok dari mata kauuu. kadang kadang ada sedih jugakk. just kau taknak ceritaa jea kan? Ya allah, kauu lindugilah sahabat ku ini. akuuu amat menyayangi diaaa :*  btw aku baru ingatt, semalam malam, aku cakap dekat twitter yang aku rinduu kau kan? then aku boleh mimpi kauu. Hahahahaa, lol betul. kau jumpa aku, then kau cakap kauuu kenaaa marah dengan bapak kauu. and banyak ah lagi. yang selalu kau cerita tuuuh. dapat kakak macamm semua tuuh lah. Hope kau pahamm. aku siap mimpi tuuuh, thennn akuuu sedar sedar airmata akuu mengalir. Ya allah, padahal dalam mimpi wehhh. agak agak nya betul ke dalam mimpi akuu tuuuuuh? seriess dohh. aku taktipuuu. Hmmmm, akuu suka tengok muka diaa, thenn mesti si kyraa cakap sakai doh aien, haihhh cepuk kang ? and banyak ah lagi. Hahahahahaa, kyraa lawakk doh. ngek. k dekat dalam kelass, akuu duduk sebelah diaaa. kadang kadang takboleh belajar, sebab dia buat lawak. and then aku akan gelak gila gila punyaaa. Hahahaha, memang asyik tergelak jea lahhhh kalau adaa si kyraaa niih, seriously kalau diaa takdatang, dekat kelass, and dekat sebelah aku akan jadi sunyi. Aku jadi bosannn. thenn kadang kadang, akuu pandang tempat diaa, pastuu nanti aku nak nagisss. Hahahahaa, tapi cover cover sikittt sebab hadi dengan udin pandang akuu. siott jea dioranggg . tahu jea aku nak nagis? lol Heeeee :* Aku niih ciwekkk sebenarnyaa. tapi aku tak tunjuk kann :* u,u lagi ape ekk? ciri ciri kyraa niih? A'ah, lupaaa timee akuu putuss dengan azim. diaa, hadi, udin and hazim nyanyikan lagu achik spinn. tajuk nya ape ekk? dah lupaa dohhhh. mengenang rinduu ek? ehh? Hahahaa, aku main hantam jeaa tajuk nya. lol. pastu lagu dadali lahhh, kehilangan ah, saleem ah. banyak lah lagi, selagi aku tk nagis, selagi tuuh diorang nyanyi, then airmata akuu turunnn jugakk. Haih, maluu betul dohhh. heeeee, tapi lepasnih aku dah taknak nagiss dah :) kalauu putus pun, putuss jea lah. maybe takda jodohhh right? terima takdir :) Heeeee, k lagi apee ek?  jap, timee birthday kyraa kan? takda sape punn nak belikan kek ke? or ape ape jealah. time birthday yang lain, dia lah yang sibuk suruhh kita sambut birthday kawan kawann. diorang niih tak adil lahhh. Niesha pun kata jea nak sambut, tapi diamm jea tak jawapan pun? hmmmm, yang lain pun samee. akuuu dah belikan hadiah untuk kauu wehh, just belum kasi jeaa. Heee, aku ingat nak sambut birthday kau, then nak bagi hadiah tapi diorang? Hmmmmm, semua diamm jea, last last nanti aku sambut dengan kauu jea, beli then sambut dua orangg. Awww awww so shweeeet :* ehh? nanti ameee jealouss pulak. Hahahahaa. takpe insyaallah aku memang niatt nak sambut birthday kau. just kau tunggu jeaa weh. maybe hari adalahh :P Heeee, kau tungguuuuuu jea tawww. aku malas nak cakap cakap dengan diorang, semua buat bodohh jea, lebih baik aku buat sendiri. Heeee, k nanti ajak ameee kau. kau dating ah dengan diaaa. sayaa dating dengan orang lainnn :P  ngeh ngeh ngehhh. Taw tawww, aku cakap seriess, aku tak tipuuu taww :) taw tawwww, Heeee :* Okay, semoga persahabatan kitaa kekal :) MAAFKAN KESALAHAN AKUU SELAME NIH PENAH BUAT HATI KAU TERGURIS KE? OR APE APE JEAA. TAW TAWW. AND SEMOGA KAU JADI ANAK SOLEHAH AND ISTERI SOLEHAH ONEDAY INSYAALLAHH :) tuuuh jea storyy harinih saya nak ceritakann, Hahahaha. *Lap airmata japp* ILOVEYOUUU SOMUCHH <3

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets