assalammualaikum, hai welcome to my blog Aien Owner. Do youu folllow, i will follow you back. Thanks bace story saya yang tak seberapee ini ") SEKIAN ---,---

Monday 18 November 2013

I LOVE YOUUU MR AO ;)

Assalammualaikum, hi how are youu today guys? dah lame rasanya tak update blogger ni, Hehehehe. rasa macam dah berabuk jee. okay, today i want story about "MR AO" Hahahaha. me love youu so much sayangg. rinduuu sayang i ni sangat sangat . do you love me ? do youu miss me too? k nanti youu jawab depan i tawww :* WINKWINKWINK. okay ramai kataa boy atas ni macam cinaa.mcm ke?  Err jangan nak perasan sangat ek azim. Hahahahaaa :P NO JEALOUS OKAY ! Hehehehehee. kekadang geram ah gak dengan orang yg bername azim haziq bin omar ni. tapi kekadang kesian jugak dekat sayang aku ni. yelaaah kekadang aku marah dia. semua nak ikut kepale akuu. hm im sorry sayang. i sepatutnya tak boleh buat you mcm ni. but demi relay kita i kenaaa berkasar sikit, marah you sikit. bukan sebab benci but i sayangkan you sangat sangat. yang salah i kena betulkan. bila i salah you betulkan lah i k? ni yang malas nak update blogger ni. nak meraung jee kerja aku. Hahahahaha lol. hmmm kekadang aku selalu tuduh dia macam macam. kesian azim dapat i kan? Hmmmm ;( but thanks youu so much because youu sanggup bertahan dengan i. i pun kekadang terfikir kenape dgn perangai i sebenar. kekadang okay, kekadang tak. pelik bin ajaib. Hahahahahahaa. aku taknak pape dari diaa. aku cuma nak kesetiaan dari diaa. ikhlas menerima aku, ikhlas sayang aku, ikhlas cintakan akuu. tu jeee. ape sahaja masalah yg youu ada? youu cerita dengan i k? i sedia mendengar. ceh ceh ceh :P Hahahahhahaahaha malu pulak i :D 13.03.2013 dah genap dua tahun sayang. hope relay kitaaa sampai dunia akhirat. aminn. you? next year i dah spm? i sebenarnya takut nak spm. i takut i takboleh nak dapat result yg terbaik. hmm hari hari i pikir? kalau i dapat not good result? adakah youu still nak dgn i or tak? hmmm, tuu je i pikirr. i nak tanya youu? but ayat tuu tak mampu nak keluar. takpaa, insyaallah i akan buat yg terbaik ;) youu doakan i ek? semoga i dapat jawab dengan tenang, taw tawww :) Heeeee :D youuu? i sayang imannn. Heeeeee, you jealous tk? you jealous tk? Hahahahahaha you kan kuat jealouss :P ngeh ngeh ngehh --' k lah tu je storry aku harini. takboleh story pepanjang dekat sini. kang habis airmata akuuu. Hahahaahhhaahaha. k last word i sayangkan youu sangat sangat. i cintakan you sangat sangat. semoga hubungan kitaa kekal sehingga yang ke halal ;) aminnn. okay byeee .. . .. . . . . . . .  iloveyouuusomuchh Azim Haziq Bin Omar <3 <3

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets