assalammualaikum, hai welcome to my blog Aien Owner. Do youu folllow, i will follow you back. Thanks bace story saya yang tak seberapee ini ") SEKIAN ---,---

Saturday 7 December 2013

7December and 8December 2013 . iloveyouuu team :*

Assalammualaikum. hello semuaaa, today nak story sikit. sebenarnya ni cerita semalam. malam berinai. hahahahaha abang nazira dah kahwin doh. duhh semua orang dah kahwin. lepasni abang or kakak sape yg kahwin ek dalam team aku ni? hahahahahahaaaa semua dah besar besar kedabak. hahahahhaaa :3 okay okay, semalam kitorang datang tak telayan sangat, yelaa nazira busy katanyaa . sokay lah tak kisah pun. kyra call then aku cakap, dia kata sibuk . hahahahaha ohh takpalah. kitorang paham :/ hahahahhaaha ingat kan nak ambik gambor bebanyak. tapi nazira busy pulak. sokay ah, hm hm ;( aku dgn melur lebam je panggil nazira, taktahu nampak ke idok. hahahahahaha lol :3 k btw aku dah lame tak lepak dengan dorang doh. sumpah rindu sesangat. semalam dah jumpa? kenduri tu mcm kenduri kitorang. hahahahahhahahahahaa lol . gelak dah ah tak ingat dunia, sengal. jatuh keayuan gituuu :P hahahah. k harini bersanding nya. aku sebenarnya niat hati malas nak pergi doh. macam mane ni? hahahaha :P okay jap korang perasaan tak? setiap perkataan mesti aku gelak. aduhh macam gila je aku ni. hoho :/ semalam nak bagitahu azim ah nak pi sini. tapi tidur tk ingat nk bangun, stresss je aku. tapi takpaaa dia penat katanyaaa main futsal mestilah penat err :/ hahahahahaa. k lah tu je nak story bye byee. nak siap siap pi rumah nazira bam bam a.k.a kak yong comel :* awwwww hahahahahhaa, k bye byeee iloveyouuu team <3 muah muah muah muah more more more chipsmore hahahahhahaa :3

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets