assalammualaikum, hai welcome to my blog Aien Owner. Do youu folllow, i will follow you back. Thanks bace story saya yang tak seberapee ini ") SEKIAN ---,---

Saturday 30 November 2013

gonna missyouuuu ;(

Assalammualaikum, hi semuaaa. sihat? okay today nak story sikit jeee. bosan kan? k nak buat macam mane dah semua busy and kerja so duduk jela rumah. bosan sangat sangat. azim takda dekat sini. dia pun balik johor so busy sesangat lah. and kawan pun semua senyap je? aku pun malas ah nak ganggu. hmm kecewa tu ? entah ah. semua buat hal memasing. takpalah asal kan korang happy. Hahahaa papepun aku still ingat korang guys :D okay nampak tk gambar atas ni? Hahah comel kan? tu anak aku tu. eh eh? hahahahahaa comelnya lah melting tengok. oneday insyaallah. lol hmm bosannya lah weh. azim taknak ke bbm dengan aku? asyik busy jee. hm aku dah agak dah kalau balik johor tu? memang busy jee. hm takpalah. malas nak bising. better diam jelaa kan kan? blogger je lah yang temankan aku. cehhwa :P harini teraase diabaikan sikit. bbm pun kejap je. ape yg azim cakap? aku yeee kan je. biarlah maybe dia tegah enjoy dekat sanee. sokay tak kisah pun. cuma risau sikit. yelaa dia okay ke tak? aku takut dia fall in love dgn orang dekat sane je. Hahaa hmm orang yg dah kahwin pun boleh still jatuh cinta lagi. apetah lagi yg couple right? hm hm ;( jealous? jealous tu memang lah ada. tipulah kalau tak jealous kan? tipulah kalau kita jauh dari dia? kita tak pikir bukan bukan kan? k think positive. hope takda pape lah. kalau orang tu mengatal. kita melayan? dah tentu tentu akan muncul orang ketiga. kalau dia mengatal. kita tak melayan? takkan terjadi punya ;) series talk lah aku sayang sgt dekat azim. hm entah lah aku pun pelik sgt dekat diri aku ni. duluu aku couple takda ah macam ni. maybe sekarang aku baru tahu maksud ape ituu cinta kan? hm hm ;( sometime sedih sometime happy. hm lumrah lah tu. aku pun kekadang carik gaduh dgn azim. jahatnya aku kan? kekadang dia pun ada ah gak marah aku. tapi taknak ah cerita dekat sini. biar aku je yg tahuuu. pendam lebih baik. but aku percaye marah marah dia pun dia sayang akuu. sometime aku rasa diri aku hinaa sangat. why? aku pun taktahuuu. hm ;( aku sanggup pura puraa happy. daripada aku tunjuk dekat orang yg aku sedih. aku rasa lebih baik kita pendam daripada kita story dekat orang kan? ape selagi yg berlaku? biar je aku merase. cehh jiwang pulak aku :P akuu sayang azim wehh. aku sayangg azimm. . . . . . . ... . . ... . .  ! ! ! sorry sayang kekadang i suka tuduh you macam macam. sampai kekadang you cakap you dah bosan dgn i. dah benci dengan i. kan kan? ohmaigod taktahu ah time tu bape kali airmata jatuh. Hahaha tapi i sabar. i cuba pujuk and pujuk. Hahahaha. macam sweet je? hee :P k tu jela nak update harini. ni sesaje je. nak luah kan dalam ni :P bosan bosan bosan. btw imisssyouuu sayang. rinduu sesangat. cepat lah balik sini. i rinduu youu :* rindu rinduu rinduuu. heeee k lah byeeee sweeetheart <3 iloveyouusomuch more more more chipsmore. Hahahahahaha sayang awak azim haziq bin omar. muahh :* byeeeeeeeeee . . .

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets