assalammualaikum, hai welcome to my blog Aien Owner. Do youu folllow, i will follow you back. Thanks bace story saya yang tak seberapee ini ") SEKIAN ---,---

Wednesday 20 November 2013

nak nagis pulak. winkwink ;(

Hi assalammualaikum, harini malas pulak nak letak gambar. heeee sajee jeee bosan bosan update blog ni. Hmm bosan nya lah harini. azim busy dengan kekawan dia. sokay lah maybe dia dah lame tak jumpa kawan kawan nya right? duduk hostel katakoo Hahahahhhaa. hmm lagipun dia tegah marah dekat aku. sebab salah aku jugak . yelah aku buat dia marah. btw siapa yang dah lame kenal aku? tahu lah macam mane perangai aku. aku jenis suka gurauu. tapi gurau aku suka bergaduh. but bergaduh tu cuma gurauu manje. hm taktahu pulak dia ambik hati. takpalah salah aku jugak right. sokay lah. k lah malas nak cerita pepanjang. better pendam sendiri lebih baik ;) Heeee night assalammualaikum. byeeee uoll :)

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets