assalammualaikum, hai welcome to my blog Aien Owner. Do youu folllow, i will follow you back. Thanks bace story saya yang tak seberapee ini ") SEKIAN ---,---

Thursday 21 November 2013

sadlife ;(

 Assalammualaikum, hi sejak dua menjak ni asyik update je kerja akuu. ngeh ngeh ngeh btw how are youu today? sihat? okay lah sebenarnya aku saje je story sikit sikitt/ Heee bosan beb! cuti sekolah ni kan? hmmm, hati tegah sepi. azim marah dekat aku. semua orang marah dekat aku. lepasni siapa lagi yg nak marah dekat aku kan? hmm takpalah aku memang sukaa buat orang marah. bak kataa orang aku ni hari hari suka carik pasal. siapa yang hidup dengan aku mesti tak tenteram kan? yelah asyik gaduh je. hmmm aku taktahu kekadang aku okay kekadang aku tak. hmmm nak buat macam mane? dah allah ciptakan aku macam ni. nak buat macam mane kan? redha jelaaaa. aku sayang azim. aku sayang semua orang. apelah nasib aku? hmmmm blog ni ibarat susah senang sentiasaaa ada kan? aku rinduu azim, aku rinduu kekawan akuu. mane korang pergi? yang azim? busy hmm kekadang aku takpaham dengan sikap aku. yelaaaa azim busy dekat rumah, aku tuduh dia macam macam. why dgn akuu? maybe akuuu tertekan dengan sikap lelaki yang sebelum ni. duluuu aku percayee dengan lelaki 100 peratus. but now aku susah nak percaye kan lelaki seratus peratus. aku banyak kena tipu dengan lelaki. lelaki janji aku macam macam. sebenarnya nak story dekat azim masalah ni but aku takboleh nak story . nanti aku takut azim akan cakap aku samakan dia dengan lelaki lain. no azim i tak samakan you dengan lelaki lain. lelaki yg i kenal sebelum ni? lagi menjijik kan. perangai cam haremmmm . i hate youuuu ex ! iloveyouuu so muchh azim. i taknak kena tipuu lagi. that way i macam ni. hmmm takpalah i cuma jadi yang terbaik untuk youuu ;) andai kataa youu tinggalkan i? youuu jaga diri baik baik. maybe jodohhh you bukan dengan i. insyaallah satu hari nanti i pasti akan terima semua dugaan ni. tapi bukan sekarangg ;) andai kataa kitaa dijodohhkan? kitaa jagaa relay kita same same k? :) i takpenah sayang lelaki macam mane i sayang youuuu. sebelum sebelum ni? i mudah lepaskan lelaki yg dah benci i. but dengan you? i susah sangat. Heeee maybe youu yang teristimewaaa bagi i kott. Winkwinkk jiwang tak i? Heeeee :D ape segale dugaan yang i dapat harini i terimaa je ;) memang patut i dapat macam ni. i ni jahat, perempuan tak gunaaaaa. suka buat hati youu sakit kan? Heeeee takpalah tak kisah pun :) i tahuu segale perkataan yang keluar dari mulut youu? sebenarnya you taknak pun kata macam tuuu. but disebabkan i sakitkan hati you? that way you terpaksa kan? ;) takpalah papepun i sayang dekat youu sangat sangat Heeeee :* you jangan bosan dengan i ekk ;( youu jangan tinggalkan i ek ;( hmmm taw tawww Heeeee. i tahu youu taknak tinggalkan i . winkwink sukanya i :D hmmm k lah nak story lebih panjang lagi tapi pening pulakkk. tomorrow kita continue again k? taw tawww. byeeee selamat petang semuaaa. muahhh muahh muahhh *flying kiss* iloveyouuu uoll ;) assalammualaikum . thanks read my story today ><

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets