assalammualaikum, hai welcome to my blog Aien Owner. Do youu folllow, i will follow you back. Thanks bace story saya yang tak seberapee ini ") SEKIAN ---,---

Monday 30 June 2014

kesayanganku

Assalammualaikum, hi dah lame tak update blogger. maklum lah sekarang busy gila. dengan nak spm nya lagi. dgn buat seni nya lagi. haishh busy busyy hehehe :P btw nak story sikit nii. sebenarnya first time ajak diorg pergi library dgn azim. but azim just hantar jelaa. time nak ajak tuu dalam kepale otak rasa macam maluu jee. butt lelame sokayy sebab nak buat seni, tapi pergi sana bukan buat seni pun.macam macam halangan ada, dgn line slow. hahaha yg lagi kecoh bila bawak faqihah, pheww kecoh gilaa , library tuu buat mcm othman punya lol . azim segan sebenarnya, takpenah penah tgk dia ckp slow dgn aku. dia senyap dgn aku , dia senyum pun segan segan piluu katanyaa choyy geli den tengok haha :P dalam kereta tak terkataa ah , aku je yang banyak cakap . aku sebenarnya segan gak, tapi best ah time nii. enjoy gak. thanks sayang hantar i pi library ek dgn kekawan i" sayang youu ketat ketat muahh heheh :* btw diorang ni kaki selfiee. penat kot selfiee. dgn takda mood nya time nak balik. azim boleh balik rumah tidur. nasib aku call tu dia angkat, kalau tk? memang taktahu nak balik dgn sapee. yg faqihah takhabis habis cakap dgn aku "weh takut ah tgk muka aien marah" hahahaa lek ah aku bukan marah but aku risauu, heheh :P aku syg org yg dalam gambar ni sgt sgt. insyaallah nanti kita keluar lagi ekk. kali nii ada azim lah. korg jejalan ah aku g dating dgn azim huhuu :P nanti kita buka puasa sesamaa taww. hehehehe k lah tuu je nak story. sebab sekarang dah pagi esok nak sekolah. taktahu ah esok boleh bangun ke tak. hmm hehehe:P k akhirnya berjaya update blogger. yeyy! byee jumpa lagi lepasni insyaallah. assalammualaikum muaahh iloveyouuuuu all <3 #separuhdalamhidupsaya #sayangsampaimati #muah!

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets