assalammualaikum, hai welcome to my blog Aien Owner. Do youu folllow, i will follow you back. Thanks bace story saya yang tak seberapee ini ") SEKIAN ---,---

Wednesday 2 July 2014

kenangan zaman remaje

hi, fuhh update lagi harinii. hehheehehe saje bosan bosan update blogger. sebenarnya takda mood but aku takkesah ah dgn mood nii yg penting aku taknak tunjuk sedih aku depan org! aku kuat aku kuat aku kuatt !!!!! okay, now i want story bout my bestfriend. act dah lame gambar gambar nii semua, tapi takdalah lame sgt. just sebelum puasa ah. saje lepak tasik shah alam, wow sangat best even kita tak merancang pun nk pergi sini. mula mula nak pergi library, last last library tutup. then ingat kan nak balik jee terus. pastu tahu jela diorg ni, kalau tk malam memang takkan nak ingat balik. hahaha :P tu lah diorg,  pastu diorg ajak g sini. banyak ah yg kitorg jumpaa. artis pun jumpaa endon berselfie pun kitorg jumpa. takleh belah! terjerit jerit haha takpalah tuuu lantak diorg ah! kesah pulak aku. hahaha . yg paling best mainn kayak ah, sebenarnya aku nak nagis time dah nak balik tu. sbb entah ah rasa macam sayang lah nak tinggalkan kenagan mcm tu je. cehwaa hahahahaa :P btw aku dgn kyra main itik jee. yg hazrina dgn melur berkayakk. serieously aku  naik itik punn aku dah rasa mabuk wehh. nak muntahh . apetah lagi naik kayakk tu? pheww memang dekat situ gak aku muntahh! nasib kyra ajak naik itik. hahahhaa time tu memang aku tgh pokai, beli makann banyak sgt, act duit cukup cukup bawak untuk nak pergi library jeee. tapi maybe semua tu ada hikmahnya. allah bagi lebih indah lagi! hehehehe :**  bila lah kita nak mcm ni lagi kan? hmmm sedih sedih sedih! agaknya time kita dah berpecah nanti? boleh ke kitaaa mcm ni lagi? hmm mesti memasing dah pergi hala tuju masing masing kan? belajar tempat lain semua. ohmaigod, mesti sedih gilaa. tapi takpalah just nak cakap if korang bace aku punya blogger ni? aku nak cakap bila korg dah ada halaa tuju masing masing, jangan lupa aku ekk! insyaallah aku sentiasa ingat korang even sometime aku marah, aku gila gila dgn korg, aku sentap!, aku pernah sakitkan hati korg, korg tksuka dgn perangai aku ke? or what ever lah., harap korg takpenah lupaa aku! aku sentiasa kenang kan zaman persekolahan dan zaman budak budak until remaje and until lah sekrg! hehehe sampai mane pun korg berada? sampai korg ada suami pun? ada anak pun? aku harap perkataan sahabat tuu takkan hilangg! insyaallah aminn. k lah tu je nak story, habis dramaa aku buat depan lappy ni. berape tissue aku habis? oky takterkira langsung huhu :P tu saje cerita sayaa pada harini! wabilahitaufik walhidayah wassalammualaikum warrahmatuallah hiwabarokatuh! semoga ukhwah kita sampai jannah! aminn

No comments:

Post a Comment

Blogger Widgets